Grąžinimas ir garantinis aptarnavimas

Prekių grąžinimo sąlygos:

1.       Grąžindamas tinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę ir nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė jo netenkina.

2.       Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo perdavimo jam, patys apmokėdami pristatymo išlaidas, pakeisti nusipirktus daiktus sumanitroba.lt analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui sumanitroba.lt ir atgauti už juos sumokėtą kainą.

3.       Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta iš sumanitroba.lt pardavėjo.

4.       Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, bet norite jos atsisakyti, patys apmokėdami pristatymo išlaidas Jūs turite teisę per 14 dienų grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtą kainą. Pardavėjas sumanitroba.lt grąžina klientui sumą lygią grąžintų prekių vertei. Prekių pristatymo išlaidos klientui negrąžinamos.

  1. Grąžinama prekė turi būti veikianti, pilnos komplektacijos, originalioje nepažeistoje pakuotėje. Grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimo dokumentus patvirtinančius, kad prekes įsigijote sumanitroba.lt.
  2. Prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta, neturi būti litavimo žymių.
  3. Gavę grąžintą prekę ir įvertinę jos kokybę ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžinsime jums už prekę sumokėtą kainą (įprastai grąžiname per 3 d.d).
  4. Rekomenduojame prieš grąžinant prekes susisiekti su mumis elektroniniu paštu: info@sumanitroba.lt arba telefonu: +37060101187 ir mes atsakysime į Jums kilusius klausimus.

Garantija

Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC fiziniams asmenims numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį prekėms paruoštoms naudoti. Prekės paruoštos naudoti - tai prekės, turinčios korpusą, kuris neleidžia patekti į vidų bei nereikalauja litavimo ar kito fizinio įsiterpimo veikimo užtikrinimui. Nekokybiškos prekės, atsižvelgiant į gedimo pobūdį, gali būti remontuojamos, keičiamos į naujas arba grąžinami už prekę sumokėti pinigai.

Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos detalizuojami garantiniame lape. Dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per 30 darbo dienų. Siekiant patenkinti kliento lūkesčius visada stengiamės garantinį aptarnavimą atlikti per kiek įmanoma trumpesnį laiką.

Jūsų prekei sugedus garantinio laikotarpio metu, sumanitroba.lt specialistai nustatys gedimo priežastį ir prekę suremontuos arba pakeis nauja. Pristatant prekes turėsite pateikti prekės pirkimo dokumentą. Dokumentas jums išsiunčiamas elektroniniu paštu, kai gaunamas apmokėjimas už įsigyjamą  prekę

Garantija nėra taikoma:

  1. prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
  2. prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  3. prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  4. prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
  5. prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
  6. kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
  7. jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  8. jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros);
  9. gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
  10. susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
  11. informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
  12. Mūsų specialistams nustačius, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.
  13. Mūsų specialistams nustačius, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju, nemokamai pašalinsime daikto trūkumus (pataisysime daiktą).

Atkreipkite dėmesį, kad:

  1. suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
  2. visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu garantiniam remontui ir iš jo, apmoka Pirkėjas.

Ši svetainė naudoja slapukus (cookies), kad užtikrintų geriausią patirtį naudojantis mūsų svetaine.